Re: Ch³odzenie

Autor: MQ (adres_at_w.stopce)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 10:31:11 MET

Dano wrote:
> Moze ktos to juz robil: jak tanio (<100) mozna zrobic pasywne chlodzenie do
> Gainward'a GF3ti200/450?

A mo¿e aktywne z du¿ym wentylem na wolnych obrotach?
Ja tak ch³odzê swojego gainwarda gf4ti - zdj±³em firmowego wiatraczka -
zostawi³em radiator (zdj±³em tylko wierzchni± blachê - lepiej wtedy
dmucha miêdzy ¿eberka). Na "wysiêgniku" zrobionym z wygiêtego starego
¶ledzia (i nie mam tu na my¶li zdech³ej ryby ;-) zamocowa³em wiatrak
80x80 puszczony na 7V - efekt - karta chodzi praktycznie nies³yszalnie.

--
MQ | email: http://42.pl/url/10R |