Re: Drukarka HP

Autor: Piotrek (molena_at_resetnet.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 09:56:55 MET

plastic napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam
>Czy wiecie może jak można sprawdzić w drukarce ile wydrukowała już stron. W
>HP 1100 był przycisk w ?rodku maszyny który po naci?nięciu drukował tak?
>informację.
>Mi chodzi o drukarkę typu HP 1300. Nie wiem czy jest może gdzie? taki
>przycisk. Mam j? na gwaracji więc w ciemno bardzo jej rozbierać niechce. A
>serwisach nie chc? powiedzieć czy jest co? takiego albo nie wiedz?.
>
>Pozdrawiam
>Piotr

Mam podobny problem ,a nawet wiekszy. Kupilem HP Laser 1010 i
tez nie wiem ile stron wydrukowala. Nowy toner kosztuje 320zl
A starego pojemnika nie da sie podobno uzupelnic , bo jest
jakis czip ktory odlicza ( w tajemnicy) ilosc stron i po prostu
spala sie uniemozliwiajac dalsza eksploatacje. Starsze modele
sa juz " rozgryzione" i udaje sie ten problem obejsc. A moze ktos
wie (choc watpie) jak dosypac tonera do HP z serii 1010,1012,
1015. A wogole to slyszalem ze niektore firmy np: producenci
Aparatow cyfrowych i innego drogiego sprzetu wstawiaja
lub zamierzaja wstawiac takie czipy /elementy ktore po
okreslonym czasie spowoduja trwale uszkodzenie sprzetu