Re: Brak opcji w sterownikach myszki MX500

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 06:46:02 MET

Flashi wrote:

> Wg mnie Logi ostatnio sobie jaja robi z sterownikami ... likwiduje funkcje
> ktore sa wg mnie STANDARDEM wszedzie tylko nie u Logiego ...

Moje przeboje:
Za rolkę w systemach Win odpowiada plik EM_EXEC.EXE ładowany gdzieś w RUN.
Standardowo w Win, rolka "przewija tylko Aktywną część, Aktywnego okna"
(co mi się nie podoba!!!), natomiast do sterowników 9.41.2 Logitech
dawał możliwość włączenia "Przewijaj część Dowolnego okna, nad którą
Aktualnie znajduje się wskaźnik".
Od następnej po 9.41 wersji sterowników już nie mamy wyboru, musimy
przewijać "AA" ;-( Napisałem do Logitecha, z pytaniem: "Dlaczego"?
Odpisali, że Microsoft wymusił na nich "standaryzację przewijania"
i wyrzucenie "mylącej" opcji "Use Ms office compatible scroll only" ;-(((

Rozwiązanie problemu:
Jak już wspomniałem, przewijaniem zajmuje się plik EM_EXEC.EXE, więc
nic (???) nie stoi na przeszkodzie, aby używać starej wersji tegoż pliku
z nowymi DRV ;-)))
Ale UWAGA: aby zmieniać wspomniane opcje, trzeba to robić samemu w
rejestrze...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|