Terratec gdzie??

Autor: Hipcio (romeo19x_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 06:23:00 MET

Witam
Mam problem , chciałem zmienić sobie kartę muzyczną. Wybór padł na terrateca
aureon sky ( ewentualnie space ale tu musiałbym poszukać dodatkowych
funduszy ) , jednak nie wiem (szukałem na wge i wgk ) gdzie mogę w/w kartę w
warszawie dostać . Może ktoś z grupowiczów widział w jakimś sklepie tą
kartę w jakiejś rozsądnej cenie ( widziałem w necie nawet po 700 zł ) , tak
ok 350 zł , a może darować sobie terrateca i brać Herculesa Fortissimo 3 (
bo chyba jest bardziej dostępny). Zaznaczam ze chciałbym kupic kartę w
sklepie a nie w necie.

Z góry dziękuje za pomoc.

Piotrek