Re: hp 3820 - atrament

Autor: Grover (newlife_at_tenbit.pl-nospam)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 23:19:57 MET

Użytkownik "Marcin W" <FUCKSPAMmarcin_at_kontoNOSPAM.pl> napisał w wiadomości
> Witam!!
> Mam drukarkę HP DeskJest 3820 i właśnie kończy mi się czarny atrament.
> Do innej drukarki XP DeskJest 320 używam atramentu InkJet (sam napełniam)
> kosztowało mnie to jakieś 45zł (ok 3 napełnień) i sprawuje się znakomicie.
> Jaki zestaw do samodzielnego napełniania polecacie do mojego HP 3280?

Ja kupiłem niedawno zestaw do napełniania firmy Lambda - niezły patent bo
otrzymujesz bazę do napełniania cartridge'a przez głowicę - tak więc przy
okazji przeczyszczasz dysze no i nie musisz dziurawić :-) Tusz jest moim
zdaniem nienajgorszy, nie jak oryginalny ale całkiem spoko. Za 49 zł masz 3
napełnienia po 30 ml, oprócz stacji bazowej i pojemników z tuszem dostajesz
3 strzykawki z igłami, gumowe rękawiczki i bibułkę :-)

Zobacz http://www.lambda.com.pl

> Chciałbym coś sprawdzonego, gdyż nie zamierzam na tej drukarce
> "eksperymentować" (a tak właśnie eksperymentowałem na HP 320).
> Jakk to wygląda cenowo? Gdzie to można kupić w Wawie (bliżej centrun) -
> pewnie giełda odpada, bo chcę kupić w tygodniu - ?

W Wawie niestety nie pomogę bo jestem z Lublina. Mam pytanie - jak tam u
Ciebie z trwałością tej drukarki ? Bo mi wysiadła nieszczęśliwie 7 dni po
upływie gwarancji, coś po prostu strzeliło w środku i tusze już nie chciały
wyjeżdżać z miejsca swojego posiedzenia :-) Jak wróciła do domu to po kilku
dniach znowu nadawała się do serwisu, ponieważ coś w środku zaczęło głośno
pykać a tusze jeździły jak chciały ale nic nie drukowało - potem okazało się
że tusz się wylał na mechanizm i zniszczył zębatki, ale jakim sposobem to
nikt nie wie bo tusz dobry i obserwując pojemnik nie widziałem żeby coś
wyciekało. Teraz po drugiej naprawie na razie działa w jak najlepszym
porządku i mam nadzieję że tak już zostanie :-) Ale pomimo tego pecha nie
zamieniłbym jej na żadną inną - po prostu świetny model tylko mógłby być
trochę solidniejszy.

Pozdrawiam