hp 3820 - atrament

Autor: Marcin W (FUCKSPAMmarcin_at_kontoNOSPAM.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 09:51:33 MET

Witam!!
Mam drukarkę HP DeskJest 3820 i właśnie kończy mi się czarny atrament.
Do innej drukarki XP DeskJest 320 używam atramentu InkJet (sam napełniam)
kosztowało mnie to jakieś 45zł (ok 3 napełnień) i sprawuje się znakomicie.
Jaki zestaw do samodzielnego napełniania polecacie do mojego HP 3280?
Chciałbym coś sprawdzonego, gdyż nie zamierzam na tej drukarce
"eksperymentować" (a tak właśnie eksperymentowałem na HP 320).
Jakk to wygląda cenowo? Gdzie to można kupić w Wawie (bliżej centrun) -
pewnie giełda odpada, bo chcę kupić w tygodniu - ?
pozdrawiam,
MW