Re: Abit ST6 i PIII 1,2GHz Tualatin

Autor: Gregork (gregork_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 20:27:13 MET

> JEsli wiec na tej samej plycie dzialaja te same pamieci,ten sam zasilacz,
ta
> sama grafa przy zmienionym procku
> tzn ze albo walniety jest procek albo np RAM nie chce ci dzialac na 133MHz
> ( tylko ze objaw jest raczej "nie-RAM-owy) ;)
> I815 nie ma mozliwosci ustawienia asynchronicznej pracy procka i pamieci
> wiec ustaw FSB na 100MHz (piny)
> wtedy procek wystartuje jako PIII 900
> ustawiajac fsb na auto - zawsze uzyskasz w tym przypadku 133Mhz
> ile slotow pamieci masz obsadzonych ? jesli wiecej niz 1 - wycignij te
> [...]

I tu Was zaskoczę - jak zmieniłem DIP'ami częstoctliwość FSB na 100 MHz to
zadziałało.
Tyle, że zamiast PIII 1,2 GHz mam PIII 900 MHz.
Zmieniać pamięci? Teraz mam dwie kostki 256 PC133. Jak włożyłem jedną
Kingstona (KVR133X64C3/256) to było to samo - też problem z odpaleniem,
reset bios'u itd.

Pozdro
Gregork