Re: MX440 - MSI, Prolink?

Autor: Sebastian Szachnowski (s_szachnowski_at_interia.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 20:27:29 MET

Wampirek napisał:

> Planuję zakup karty GF4 MX-440 64MB. Za jej
> wyborem przemawia niska
> cena. W gry nie gram, dosyć często w AutoCADzie
> działam, poza tym
> PhotoShop, TV i filmy w DivXie

Jeśli mogę... jeżeli zamierzasz oglądać filmy na TV to zapomnij o tych
kartach. Sam męczę się z Prolinkiem MX440 i kicha jest to straszna. Jakość
obrazu na monitorze przeciętna, na TV bardzo kiepska, wydajność słabiutka.
Nie poleciłbym tej karty w życiu i nikomu. Na dniach zamierzam zmienić
swojego GF na Radeona 9200 64MB 128bit, bo już naprawdę nie wydolę z tym
miernym obrazem na tv.

pozdrawiam!
S.