Re: ASUS A7V600 vs GA 7VT600 1394 vs MSI KT6 Delta-SR

Autor: Marcin (wytnij-to.czajson_at_eranet.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 19:36:18 MET

Użytkownik "Malcom" <nospam_malcom-poczta_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> No wiesz, jak się używa XP przez parę miesięcy to też zachwyca. Mnie się
też
> na początku bardzo podobał. Wszystko zmienia się z czasem. A co do
> zarządzania pamięcią to nie za bardzo wiem o co ci chodzi.

<reszta cut bo szkoda czytać>

Z Twoich wypowiedzi wynika, że masz jeszcze mało pojęcia o dobrym sprzęcie,
poprawnej instalacji i 24-godzinnym użytkowaniu kompa. Może powiesz jak
przebiegała u Ciebie instalacja na nForce2? Co po kolei robiłeś? Mam XP
odkąd jest wersja PL i instaluję system od nowa tylko wtedy gdy zmieniam
płytę albo HDD. Wersja PL jest już od jakiegoś czasu na rynku LOL. Słyszałeś
o czymś takim jak SP1, aktualizacje?? Bez SP1 można uznać XP za wielkie
g.... ale trzeba być lamą, żeby tego SP1 nie instalować. A co do starszych
aplikacji to jest jeszcze emulacja, jest możliwość instalacji win98 jako
uzupełnienia. BTW starszych aplikacji to się chyba używa jeszcze w
rachunkowości i komisach do usuwania simlocków ROTFL.
Na koniec skończ waść dyskusję bo się sam gubisz w zeznaniach ;)) Co do tego
instalowania, to przypomina się mi młodszy brejdak, który instaluje coraz to
nowe kodeki i różne śmiecia. Najpierw zanieczyszcza system a potem się
dziwi, że wolno i niewłaściwie to chodzi. Więc dorośnij do kompa ;))
Wracając do tematu: Asus to jest IMHO dobry pod P4, Gigabyte - ma sporo
nietypowych ale użytecznych rzeczy (np dual bios) a MSI? przejechałem się na
niej. Właśnie na KT6. IrDA nie działała, dźwięk fatalny, chipset się
przegrzewa, złe rozmieszczenie podzespołów. Z tych trzech
wziąłbym...........ABITA :p