Re: Kieszenie na dyski

Autor: Rafał (rafaltWYTNIJ_at_voila.fr)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 18:30:49 MET

Andre wrote:

> adax z wentylatorem z przodu. momi ze zmienialy sie modele to nadal sa ze
> soba kompatybilne natomiast optimus przy zmianie modeli zmienial rowniez
> standard. zdecydowanie adax. jego minus- cena (ok 75zl)...

jasne,
sam mam adax'y :-)
ale na ATA33, a jak pytam w sklepach komputerowych o te kieszenie
to za kazdym otrzymują tą samą odpowiedź :
" tych, kieszeni już nie ma, tak jak firmy JTT "
ciekawe czy to prawda ...

ale co by nie było to mam pecha - nigdzie się nie mogę spotkać
z tymi kieszeniemi :-(

Rafał