Re: LG 700P

Autor: Anka (anna-malikWYTNIJTO_at_wp.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 01:53:19 MET

> Witam!
> Pytanie do uzytkowników w/w mmonitora.
> Czy ktoś się spotkał z takimi objawami:
> 1. W środkowej części ekranu obraz jest wklęsły.

Tak. To typowy wizualny efekt dla osoby, któa niema doczynienia z płaskimi
kineskopami, a jedynie bazuje na wypukłych kineskopach TV i monitora.
Też miałam to odczucie, problem częsciowo znikł po paru dniach pracy na
flatronie. częsciowo bo wciaz po oglądaniu tv widziałam wklęsłośc monitora.
Problem znikł całkowicie gdy kupiłam tv z płaskim kineskopem. Teraz nie moge
patrzyć na wypykły ekran, nic na nim nie widzę :)

> 2. W grach rogi wyświetlanego obrazu są zaokrąglone.

Ustaw monitor. Odswieżanie wkażdej rozdzielczości.

> Czy są to prawidłowości, czy też wady mojego monitora.

Wady!?!? W tym monitorze?!? Nie słyszałam o wadach tego sprzetu:)

> Dzieki za pomoc.

no problemo.

Anka

ps. To dobry sprzęt. Ale jak chcesz go wyrzucic przez okno, to daj znać
odpowiednio wcześniej by mozna go było łapać.