Re: LG 700P

Autor: MG (mrusUSUN_TO_at_interia.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 11:23:32 MET

Użytkownik "karolus" <karolus_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś się spotkał z takimi objawami:
> 1. W środkowej części ekranu obraz jest wklęsły.

zdecydowanie nie, co wiecej nie bardzo wiem co przez to rozumiesz
dlugo masz ten monitor? czesto po przesiadce z monitora z wypuklym
kineskopem ma sie wrazenie wkleslosci w nowym, plaskim

> 2. W grach rogi wyświetlanego obrazu są zaokrąglone.

takze nic takiego nie zauwazylem, ale jezeli tak masz to mozesz bardzo
precyzyjnie dostroic obraz do swoich oczekiwan, jest m.in. mozliwosc
regulacji zaokraglen u gory i dolu ekranu
sadze, ze jest to wynik zmiany trybu wyswietlania - inna rozdzielczosc/ilosc
kolorow/odswiezanie
monitor zapamietuje konkretne ustawienia dla kazdego trybu oddzielnie, wiec
to, ze np. pracujac w Windows w trybie 1024x768x32b_at_100Hz ustawisz sobie
prawidlowy obraz nie znaczy jeszcze, ze uruchamiajac gre w trybie
800x600x32b_at_85Hz bedziesz mial takze prawidlowo wyregulowany obraz - musisz
wprowadzic jeszcze raz ustawienia dla tego konkretnego trybu

> Czy są to prawidłowości, czy też wady mojego monitora.

jezeli wykonywales czynnosci opisane przeze mnie powyzej i nie jestes nowym
uzytkownikiem tego monitora, to rzeczywiscie wskazywaloby to na jakas
nieprawidlowosc i kwalifikowaloby sie do serwisu, jednak wczesniej sprobuj
pobawic sie roznymi ustawieniami, bo nie ma nic gorszego niz wiezc monitor
kawal drogi do serwisu i dowiedziec sie, ze jednak wszystko jest w porzadku

pozdrawiam
morpheus