Re: Instalator XP nie widzi SATA Barracuda

Autor: Jajcarz (jajcarzd1_at_wp.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 00:23:41 MET

Użytkownik "Net" <netsec_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jajcarz" <jajcarzd1_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Przeczytaj to http://www.seagate.com/support/kb/disc/faq/sata_detect.html

No fakt jest tam informacja o tym problemie. Tylko teraz nie wiem czy mam
szukać sterowników do tego kontrolera na na stronach asusa czy stronach
dotyczących dysków ? Czy tego typu sterownik jest dostarczany przez
producenta płyty czy dysku ?
Jakby ktoś mi podpowiedział skąd można ściągnąć taki sterownik byłbym
wdzięczny