Re: duży rachunek za prąd - komp winny?

Autor: Fazi (fazilog_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 13:00:49 MET

> Witajcie!
> Zastnawiam się ile ciągnie prądu mój komp, pamiętam, że swego czasu byłą
> taka fajna stronka z kalkulatorem który obliczał pobór prądu przez kompa.

Mam cos podobnego tylko w calosci zamontowany jest zasilacz 340W chiefteca +
3 wentylatory 8x8cm, monitorek 17cali dzialajacy jakies 6-12 godzin, a pudlo
dziala 24/h

i tez zastanawiam sie czy aby nie przez to rachunki sa dosc spore co
miesiac...

pozdrawiam
ps. 1kWh kosztuje u mnie (krakow) jakies 0,38-0,40zl