Re: Brak opcji w sterownikach myszki MX500 (z łamaniem wierszy)

Autor: Krzyszka (krzyszka_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 10:43:54 MET

Sorry za poprzedni post.

Witam wszystkich.

Dotychczas używałem myszki MouseMan+ ze sterownikiem ver. 9.41.2. W
programie konfiguracyjnym myszki w niektórych zastosowaniach miałem
zaznaczone opcje 'Use Ms office compatible scroll only' i 'scroll in active
window only' w zakładce 'Buttons'. Kiedyś ściągnąłem wersje sterowników 9.70
po zainstalowaniu których znikła możliwość wyboru tych opcji (wróciłem do
starej wersji sterowników zwalając problem na wiek myszki)
Teraz pozostając wierny firmie Logitech :) kupiłem myszkę MX500 z wersja
sterowników 9.76 na płycie. Również tu brak tych opcji. (myszka chyba nie
jest wiekowa :) ). Ściągnięcie najnowszych sterowników ze strony producenta
nie przyniosło poprawy.
A teraz najciekawsze. Naciśnięcie myszką prawym klawiszem w miejscu gdzie
powinny znajdować się rzeczone opcje, wyświetla pomoc do nich!. Klikniecie
lewym klawiszem w to miejsce nie włącza funkcji.
Myszka MX500 nie działa ze sterownikiem 9.41.2 :(.
Czy musze pogodzić się z brakiem tych opcji?

Z góry dziękuje za pomoc.

Krzysztof

P.S.

Sprzęt: Myszka Logitech MX 500 z USB z przejściówką na PS2 i MouseMan+ z PS2
System na którym sprawdzano: Windows 2000 na jednym komputerze i Windows ME
na drugim.