Re: Abit ST6 a PIII 1,2GHZ TUALATIN

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_ekipa.lublin.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 10:50:17 MET

Użytkownik "Gregork" <gregork_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Rozumiem, że Kolega zaglądał na Allegro niedawno... ;-)
Bo procesor to zapewne 1,2GHZ TUALATIN FSB133 256KB, BCM oznacza w skrócie
BezCenyMinimalnej :-)
Tak z ciekawości, ile kosztował ?? Też mam ochote na takiego.

> Na zdjęciu był inny procesor niż ten co otrzymałem (inny numer seryjny),
> więc całkiem możliwe, że coś jest z nim nie w porządku. A szkoda, bo się
> trochę zawiodłem na takim kupowaniu (aukcje).

Niekoniecznie, może jednak proce jest OK.

> Problem wydaje się błahy? Hmm... to znaczy?
> Na czym polegało to "namęczenie się"?

Aktualizacja BIOSu, do tego standardowo go nie wykrywał, musiałem recznie
ustawić wszytsko (15minut).

> BTW - przed ST6 miałem właśnie BE6 (jeszcze nawet gdzieś mam w szafe...).

W tą płyte nie wejdzie Tualatin.

Pozdrawiam