Re: Abit ST6 a PIII 1,2GHZ TUALATIN

Autor: Gregork (gregork_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 23:14:16 MET

Rozumiem, że Kolega zaglądał na Allegro niedawno... ;-)
Na zdjęciu był inny procesor niż ten co otrzymałem (inny numer seryjny),
więc całkiem możliwe, że coś jest z nim nie w porządku. A szkoda, bo się
trochę zawiodłem na takim kupowaniu (aukcje).

Problem wydaje się błahy? Hmm... to znaczy?
Na czym polegało to "namęczenie się"?

BTW - przed ST6 miałem właśnie BE6 (jeszcze nawet gdzieś mam w szafe...).

Pozdro
Gregork