Re: ASUS A7V600 vs GA 7VT600 1394 vs MSI KT6 Delta-SR

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 08:25:54 MET

Hey,

Użytkownik "MAX" <gta100_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> mam od 2 tyg. Asusa A7V600-X i jest OK a kumpel Asusa A7V8X-X na kt 400 i
> też jest zadowolony. A tak w ogole to jakie mialeś przejścia z nforcem.
> Mialem dylemat przed kupnem tego kt600 więc pytam.

Tez mialem taki dylemat i ostatecznie wybralem nForce. Nie mam z nim
problemow. Jestem zadowlony z zakupu. Ale wszystko zalezy czego ktos
potrzebuje. Mnie naprzyklad zalezalo na FSB 200 MHz, zablokowanym taktowaniu
AGP/PCI i dlatego wzialem nForce. Tylko znowu jesli chcesz nForce z sata to
troszke drozej to wychodzi niz kt600. Najtansze plyty nForceowe niestety nie
posiadaja sata i trzeba troche dolozyc.

Pozdrawiam, Paweł