Re: niestabilnosc gby procek onciazony procesem <korki>

Autor: Zyggmunt (zyggyygnt_at_po.com)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 07:01:01 MET

> U mnie wczoraj nie wystarczyło 1,5h ... bo było OK,
> kompa zostawiłem na noc włączonego (normalnie czyli bez
> odpalonego testu Prime95) jak zwykle, a jak wstałem to komp "wisiał".

cóż - może rzeczywiście przesadziłem z tymi 30ma minutami,
ale może mam farta do procesorów[...] że nie zdażają
mi się zwisy kompa
(np pozostawionego na kodowaniu divxem - temperaturki troche
rosną, wiatrak w zasilaczu się rozpędza i kuniec :))

> Choć ... u mnie to mogły być korki, bo następnego dnia zauważyłem,
> że mi światło miga, korki były (mocno) poluzowane.
> Cóż, będę *musiał* (kiedyś) powtórzyć test.

skoro mowa o korkach:
"przygasł monitor"
(tzn. zdążył się zrobić czarny tak w 5/6
powierzchni) - to są korki czy mi monitor pada? :}

pozdrawiam
z.