Re: Problem z karta TV

Autor: pankot (pankot_at_tlen.plMIAU)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 05:39:06 MET

Użytkownik "Redi" <redirNOSPAM_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Jesli ktos
>
> Najprawdopodobniej karta nie działa Ci w trybie overlay i dlatego
klatkuje.
> U mnie były takie objawy jak nie zainstalowałem driverów do AGP.
>
> pozdr
> Radek

problem z Overlay mozna obejsc przez modyfikacje
rejestru. Klucz (o ile dobrze pamietam): LOCAL
MACHINE\system\currentcontrolset\services\class\display\0000(lub 0001
jesli instalowales TNT pozniej)\nvidia\directdraw\Overlaymode\i teraz jest
tam standardowo ustawione na 1, trzeba zmienic na 0 lub 2 (u mnie 2) i
wszystko jest OK.