Czy opłaca się przejść z 8500LE na 9600?

Autor: Moriturus Sav Koog (anubis_at_[wytnij_to)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 03:43:03 MET

Wit-Aj!Cie.

Obie karty to Hercules

Jedna to Hercules 3D Prophet FDX 8500LE 64 MB

A zamienić mogę (oczywiscie sprzedajac pierwsza i doplacajac do drugiej)

na Hercules 3D Prophet 9600 256 MB

Pytanie moje to czy warto zamieniać?

Ten 9600 to nie PRO,wiem ze pamiec jest w nim na wyrost,ale nie chce
szukac 9500 ktorego da sie zmodyfikowac (no chyba ze ktos ma do
sprzedania to prosze o emila z cena:D - krypto ogloszenie, wybaczcie)

Co do mojego systemu to uprzedzajac pytania:

AMD 2000+ (@2400+)
Abit NF7
TwinMos 333MHz 2x256MB (dual ram)

Z gory dzieki za odpowiedzi.