Re: Karta TV - do 300 zl

Autor: Y......D (milano_at_[BEZ_TEGO)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 00:00:41 MET

Użytkownik "LeHardi" <lehardi_at_Swantewit.lehardi.pl> napisał w wiadomości
> Jaką kartę TV najlepiej kupić? Zamierzam na kompie oglądać - i w razie
> potrzeby nagrywać na HDD - programy z Cyfry+. Przy czym mam już dekoder
Cyfry,
> chodziłoby więc o to by przesłać zeń wizję i dźwięk do peceta.

Ja proponuje dołożyć jeszcze 200 zł kupić cyfrową kartę TechnoTrenda z
Common Interface'm. Do common interfacu wkładasz oryginalną kartę jakiejś
platformy, np. Cyfry+ i oglądasz sobie legalnie płatną TV Sat - bez
podłączania jakiegoś dekodera. Dodam jeszcze ze w celach 'edukacyjnych'
możesz za pomocą np. karty TT i odpowiedniego oprogramowania rozkodować np.
cały pakiet Polsatu, bez używania ich karty czy tunera. Za pomocą cyfrowych
kart można naprawdę cuda robić, jak: 'ściąganie' wiązki danych- filmów z
satelity czy jednokierunkowy Internet... W analogowe karty ja bym nie
inwestował.

Y.......D