Re: wyciekajacy tusz - dla was na pewno proste

Autor: azbest (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 00:04:57 MET

Użytkownik "Michael" <no_at_spam.com> napisał w wiadomości

> Odciągnąć trochę (1 - 2ml) tuszu.

dzieki, bo nie bylem pewien, np w hp690c trzeba bylo wpompowac powietrze, a
tu tyle (2ml) odciagnac tuszu.
Anyway, wlalem ~35ml i to chyba dlatego :) ale !
wczesniej mialem 3820 (teraz 3822- 3820 zdechla i wymienili mi na ~ta same
precious :) i wlewalac do baku 35 nic sie nie dzialo, a napelnialem juz
hohoooo jade jeszcze na 1szym pojemniku, co go dostalem przy zakupie - przez
rok tak okolo 8000 stron zatlukl. wysle chyba postcards do HP z
podziekowaniami za tak pikny model !