Re: Epox 8KRAI - pytania

Autor: hapi (hapi_at_polbox.com)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 23:49:01 MET

S-ATA ma i to w wersji z RAIDem - dziala, sprawdzone ;-)
IRDA ma i dziala, takze uzywam
a co do czujnika...hmm to wlasnie ten "sterczacy" i stykajacy sie z prockiem
jest malo dokladny. Nie wiem jak to jest z ta dioda wewnatrz procka, ktora
temp. plyta pokazuje ale wydaje mi sie ze wlasnie pomiar polega na
odczytaniu z niej wartosci.
A tak na przyszlosc to oprocz manuala to jeszcze popatrz na plyte, wierz mi,
da sie rozpoznac zlacza w nim opisane i odnalezc je na plycie :-)