Re: jaki twardziel

Autor: Marcin (wytnij-to.czajson_at_eranet.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 23:29:16 MET

Użytkownik "dymek" <adym_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości

> Z kilku zrodel wnioskuje, ze jednak WD nie sa najcichsze, ale tez nie sa

Cichsze są Maxtory

> halasliwe. Za to do najcichszych wliczaja sie wciaz Seagate'y. Za to WD sa

Zaprzeczam. Miałem ostatnio barkę 120GB SATA - sprzedałem z powodu hałasu i
powolnej pracy. Ostatnia dobra Barracuda to seria IV. Na tej serii się
zakończyło dobre imię firmy. Nie polecam.

> testach troszke szybsze od Seagatow.

Bez porównania szybszy. Widać nawet różnicę gołym okiem między WD 2MB a WD
8MB (na korzyść 8MB)

> Niestety sam szukalem po sklepach ale Seagate niechetnie daje gwarancje na
3

O czymś to świadczy. Jakie dyski najczęściej ostatnio się sypały? Barracuda
serii V.

--
pozdrawiam
Marcin