HDD Samsung, MB Gigabyte i problem

Autor: Tomasz Minkiewicz (tommink_at_space.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 16:08:25 MET

Witam,

Mam tylko nie wiem z czym. To znaczy na pewno albo z dyskiem
(Samsung SP0802N), albo z płytą główną (Gigabyte GA-8VD667K).

Problem polega na tym, że jeśli taki dysk jest ustawiony na
Master, to wszystko ładnie działa, zgłaszana jest geometria taka,
jaka ma być i widać całe 80 GB pojemności). Natomiast jeśli
podepnę do tego samego kabla (80-żyłowego zresztą i primary) drugi
identyczny dysk, to twierdzi on, że ma tylko ok. 32GB pojemności.

Nie jest to kwestia uszkodzenia któregoś z tych dysków, bo jeśli
im zworki zamienię, to one "zamieniają się pojemnościami" - slave
zawsze jest za mały.

Ma ktoś pomysł, z czego się taki problem bierze?
TIA

--
Tomasz Minkiewicz
tommink_at_space.pl