Re: nforce 2 ultra vs kt 600

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 14:05:29 MET

Hey,

Użytkownik "Tomeks" <tsztelak[nospam]@klub.chip.pl> napisał w wiadomości
news:4031e625$1_at_news.vogel.pl...
> Co do abita w zupelnosci sie zgadzam, sam posiadam taka jedna sztuke i
na
> nic bym jej nie zamienil ( no, moze na gigabyta . 7n400 pro :).

A ja swojego raczej nie. Podoba mi sie rozstaw elementow i przejscioweczka
:)

> Natomiast minusem nforcow jest to ze sa dosyc wymagajace jesli chodzi o
> pamiec, na forach pelno jest postow o niedzialajacych pamieciach firmy xxx
> na plycie yyy, wiec kupujac taki zestaw trzeba dobrze dobrac elementy.

IMHO szkoda ze nie ma Sata w mostku poludniowym :(
Oraz ... ale to nie wiem czy wszedzie ... czy tylko ja mialem tak kijowo
posmarowany mostek polnocny pasta silikonowa ? Pokrywala mi 50 % powierzchni
^^'

Pozdrawiam, Paweł