Re: nforce 2 ultra vs kt 600

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 10:58:39 MET

> Po pierwsze to już było. A po drugie wracając do tematu powiem tylko tyle.
> Miałem MSI KT6 Delta-LSR byłem maksymalnie niezadowolony. Teraz mam Abita
> NF7-S i nie widzę obecnie nic lepszego pod tą platformę ;))

Co do abita w zupelnosci sie zgadzam, sam posiadam taka jedna sztuke i na
nic bym jej nie zamienil ( no, moze na gigabyta . 7n400 pro :).
A tak naprawde roznica wydajnosci pomiedzy nforcem a kt600 nie jest bardzo
oszalamiajaca, zapewne kilka do gora kilkunstu procent na korzysc nforca w
zaleznosci od modelu.
 Natomiast minusem nforcow jest to ze sa dosyc wymagajace jesli chodzi o
pamiec, na forach pelno jest postow o niedzialajacych pamieciach firmy xxx
na plycie yyy, wiec kupujac taki zestaw trzeba dobrze dobrac elementy.

Wiec tak naprawde bardziej nalezaloby patrzec na wyposarzenie plyty niz
chipsecik.

Pozdrawiam