Re: 101 stopni celcjusza

Autor: Tomasz Pyra (hellfire_at_sedez.iq.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 01:58:57 MET

On Tue, 17 Feb 2004 01:00:54 +0100, "Tomek Grzywalski"
<funt_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Wyłączyłem zworką na płycie to ustrojstwo, i od tej pory działa ok,
>tyle tylko, że w Biosie non-stop pokazuje, że temperatura procka to 101
>stopni Celsjusza.

Pierwszy test to poslinic pales i dotknac radiatora. Jak zrobi pssssst
to znaczy ze procek ma 101C. W kazdym razie 100C radiatora nie da sie
trzymac reka.
Wbrew pozorom procesor przy 100C moze sie calkiem niezle trzymac (pod
wzgledem stabilnosci) :)

Czy ta plyta obsluguje ten procesor? Moze stad jej jakas
nikopatybilnosc z nowym prockiem?