Re: Spadek taktowania procesora

Autor: Berry (jarmal_at_wp.pl.DELME)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 14:45:04 MET

"Maniek" <kman79_at_gazeta.pl> wrote in message
> Witam
> Czsami po restarcie komputera, przy ladowaniu
> biosu pojawia sie opcja aby zaladowac domyslne ustawienia
> lub ustawic bios recznie. Od tego momentu taktowanie
> procesora spada z 800 do 533. Nie wiem co zrobic
> aby taktowanie znow bylo wieksze (czasami ponownie
> sie zwieksza) i dlaczego tak sie dzieje.
>
> Procesor to AMD Duron na plycie SIS 735 K7S5A

Problem samoczynnego resetu CMOSu znany jest na tych plytach. Sa rozne
magiczne rozwiazania na sieci choc watpie w ich skutecznosc. Upgrade'y BIOS
tez ponoc nic nie daja.
Ja u siebie mialem taki problem ale rzadko, i wydaje mi sie ze po zmianie
pamieci na DDR'y zniknal zupelnie.

Link, ktory kiedys znalazlem:
http://pub140.ezboard.com/fk7s5amotherboardforumfrm10.showMessage?topicID=567.topic

--