Re: Jaki dysk SATA, prosze o opinie.

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 14:50:24 MET

> To się kłóci trochę z moimi poglądami :) W tej chwili mam Seagate 40GB
> (ST340016A) i prawie wcale go nie słychać, no że nie jest najszybszy to

Owszem, poprzednie Seagate były niezłe i rzeczywiście cieche. Kiedyś byłem
zwolennikiem tych dysków :-) Ale ostatnio Seagate się popsuł, szczególnie
SATA 120GB odradzam. W ogóle nie polecam SATA - technologia dpoiero raczkuje
i 150Mb to fikcja. Mam spore problemy ze swoim Seagate SATA 120GB; znajomy
też (przejżyjcie moje starsze posty). I jeszcze parę osób po moim poście
zgłosiło podobne problemy. Wróciłem do WD IDE i jest super :-)

Pozdrawiam
Tygrysek