Re: Glosniki 5+1 - wybralem Creative P580 [dlugie].

Autor: norti (norton_at_IIAAOOinteria.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 13:46:50 MET

> T5400 to bardzo podobny zestaw ale jest troszke mocniejszy i IMO ladniej
> wyglada. Subwoofer ma 22W, satelitki po 8W, gdzie P580 ma odpowiednio 18W
> po 6W, (moc RMS oczywiscie). Jeszcze jedna roznica: satelitki frontalne i
> centralna sa dwudrozne. Konkretnych opisow/recenzji nie znalazlem.
Jednynie
> w i-sklepach cos mozna poczytac. Ponizej masz link do jednego ze sklepow.
> Roznica w cenie 150zl ale wiesz jak z glosnikami jest....nie bedziesz
musial
> po 2 latach zmieniac na nowe wiec moze warto. Wez pod uwage wielkosc
> pomieszczenia w ktorym beda rozmieszczone.
> http://sklep.benchmark.pl/pelny_8928.html

ja tez mialem brac 5400 lub p580 ale po odsluchaniu wraz z audiofilem (haha
ma wzmacniacz
5 lampowy w domu + subwoofer przytwierdzony do granitowej 300kg plyty)
stwierdzilismy
ze w w cenie do 400 najlepiej brzmia mediatechy mt 344-wszystkie obudowy
drewniane
satelitki 2drozne, duzy nadmiar mocy, polecam

norti