Re: Glosniki 5+1 - wybralem Creative P580 [dlugie].

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 12:34:51 MET

> Ja juz prawie kupilem glosniki Creative Inspire T5400, ale Twoj post
> troche namotal :) Slyszales cos o tych glosnikach?

T5400 to bardzo podobny zestaw ale jest troszke mocniejszy i IMO ladniej
wyglada. Subwoofer ma 22W, satelitki po 8W, gdzie P580 ma odpowiednio 18W i
po 6W, (moc RMS oczywiscie). Jeszcze jedna roznica: satelitki frontalne i
centralna sa dwudrozne. Konkretnych opisow/recenzji nie znalazlem. Jednynie
w i-sklepach cos mozna poczytac. Ponizej masz link do jednego ze sklepow.
Roznica w cenie 150zl ale wiesz jak z glosnikami jest....nie bedziesz musial
po 2 latach zmieniac na nowe wiec moze warto. Wez pod uwage wielkosc
pomieszczenia w ktorym beda rozmieszczone.
http://sklep.benchmark.pl/pelny_8928.html

--
Pozdrawiam.
-dymek-