Problem z karta TV

Autor: Pacior (spamprecz-dpacior_at_wp.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 10:59:16 MET

Mam wrazenie, ze to nie ta grupa, ale mimo wszytsko tutaj najbardzioej
pasuje moje pytanie. Otoz kolezanka poprosila mnie o zmodernizowanie jej
kompa odrobine, tak aby mogla ogladac filmy. Wymienilem jej Pentima 166 na
celerona 400 bodajze. Przeintalowalem Windowsa na nowo z 98 an 98. I
Wszytsko Dziala jakby chcialo, ale nie moglo. Najwieszym problemem jest
ogladanie TV. Na 166 bez problemu - a teraz klatkuje jak cholera! Jesli ktos
ma jakis pomysl o to moze byc bede wdzieczny za podzielenie sie wiedzą.

--
Pozdrawiam, Pacior :: dpacior (at) wp.pl :: GG#1431886
An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools. -- Ernest Hemingway