Re: mprime (??)

Autor: motto (motto77_at_wp.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 10:07:16 MET

Łukasz Ledóchowski w wiadomości <c0pb9h$dqj$1_at_inews.gazeta.pl> napisał(a):

> Prime to jest taki program, który wykryje błąd nawet jeśli ten błąd nie
> ma wiekszego wpływu na działanie komputera. Wyrzuca jakiekolwiek
> przekłamanie w obliczeniach. Przekłamania pojawiają sie tylko wteyd gdy
> coś jest nadmiernie podkręcone lub po prostu wystepuje jakiś problem.
> Poprawnie działający komputer nie wyrzuca błędów w Prime. Jeżeli ten
> błąd pojawił sie po kilku godzinach to nie masz sie o co martwić:)
> Prawdopodobieństowo, że wywali ci sie coś jest mniejsze niż wygranej w
> totolotka.
Wywalił się po 6 min. Teraz włożyłem starego procka 1700 i robię na nim
test. Na razie wszystko dobrze. Tego Athlona 2400 kupiłem na Allegro i
zaczynam podejrzewać że z nim coś nie tak.
Pozdrawiam

--
  motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
  JID: motto77_at_jabber.wp.pl GG: 384683