Re: Dodanie ramu da mi duzo?

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 23:59:18 MET

Proces "(A)rturo http://cimoch.org/fotografia/" <antinet_at_NOSPAM.gazeta.pl>
zwrócił błąd:
> Mam kompa [laptopa] z prockiem P4 1.9 Ghz + 256ramu DDR 266mhz + gforce 32mb
> czy dolozenie kolejnej kosci 256mb poprawi znacznie szybkosc komputera?

Ja bym na Twoim miejscu wahal sie tylko czy dolozyc druga kostke 256MiB czy
wyrzucic (albo sprzedac) to co jest i wstawic 512MiB, zeby zostalo miejsce
na rozszerzenie do calego gigabajta. Dodam, ze raz zrobilem tak i raz tak,
ale nigdy nie rozszerzalem powyzej pol giga, bo okazalo sie to
niepotrzebne. Pod Win XP i tak "dodalo skrzydel". Mozesz tez jeszcze
pomyslec o zamianie dysku 4200RPM na 5400RPM jesli to jest mozliwe, ale
czegos takiego nie robilem tylko teoretyzuje. Zreszta to drozsze
rozwiazanie.
Pzdr.

--
Saiko Kila - My email is ROTten. UnROT13 and cut cutme - GG: 4088862
"Heavy is good, heavy is reliable. If it doesn't work you can always