Re: Dodanie ramu da mi duzo?

Autor: gertas (gertas_at_o2.BEZ.SPAMU.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 14:23:31 MET

Użytkownik "(A)rturo http://cimoch.org/fotografia/"
<antinet_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Mam kompa [laptopa] z prockiem P4 1.9 Ghz + 256ramu DDR 266mhz + gforce
32mb
> czy dolozenie kolejnej kosci 256mb poprawi znacznie szybkosc komputera?
> Na czym mi zalezy? Pracuje z roznymi duzymi plikami w ps (zdjecia od kilku
> do kilkudziesiuciu mb) i chce aby to szybciej dzialalo

Polecam min 512MB, najlepiej 1GB - polepszenie gwarantowane.
Popatrz: system zajmuje (XPpro) przecietnie 120MB + pusty PS7 60MB,
na prace zostaje ci 70MB co jest niewystarczajace przy powaznych
pracach.
Ja uzywam 512MB i PS7 jest dosc plynny na wielkich, ale mysle 1GB bedzie
jeszcze lepiej - scratch na dysku bedzie prawie niepotrzebny wowczas
predkosc dysku nie bedzie miala zadnego znaczenia (jedynie zapis i odczyt
grafiki),
Wszystko przez to ze przy pracy z plikiem, undo zajmuje duzo miejsca
i jak masz malo pamieci to ląduje do scratch disk.
Pokombinuj tez z Edit>Preferences>Memory....

pozdrawiam
Gertas
http://www.webdesign.3d.pl