Re: Dodanie ramu da mi duzo?

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 23:18:17 MET

In news:c0m65t$hho$1_at_inews.gazeta.pl,
(A)rturo http://cimoch.org/fotografia/ <antinet_at_NOSPAM.gazeta.pl> typed:
> Mam kompa [laptopa] z prockiem P4 1.9 Ghz + 256ramu DDR 266mhz +
> gforce 32mb czy dolozenie kolejnej kosci 256mb poprawi znacznie
> szybkosc komputera?
> Na czym mi zalezy? Pracuje z roznymi duzymi plikami w ps (zdjecia od
> kilku do kilkudziesiuciu mb) i chce aby to szybciej dzialalo

przy takiej wielkosci pliokw graficznych to pamiec raczej duzo pomoze. moja
rada: idz z laptokiem do jakiegos sklepu z pamieciami, niech Ci ja zapakuja
do sprzetu i potestuj sobie, jak Ci bedzie odpowiadac to ja kupisz, jak nie
bedzie wiekszej roznicy to znaczy ze potrzebujesz mocniejszego sprzetu, ale
na 90% pamiec zalatwi sprawe.

pzdr.
trzmiel