Re: Zamiana IBM na Maxtor ?

Autor: Wojciech K \( no spam \) (cgi_at_no_spam.interia.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 23:09:34 MET

w wiadomości: c0m19q$43q$1_at_atlantis.news.tpi.pl , użyszkodnik " atomeck "
 podając adres sinek_at_xl.wp.pl spłodził(a) co następuje:

> Witajcie,
>
> Kupiłem kompa. Był w nim dysk IBM 40GB, dysk był padł. Firma
> wymieniła mi go na
> Maxtora DiamondMax Plus 9.
> Powiedzcie czy to dobra zamiana, czy to dobry dysk ?
> Przyznam się szczerze, że w ogóle nie słyszałem o tej firmie ...
> Co o tym sądzicie ? Warto przy nim zostać, czy wykłucać się o coś
> innego ? Pozdrawiam
> Tomasz

Możesz się cieszyć jeśli twój dysk IBM był made in Hungary ;))) i ciesz się
że nie dostałeś takiego samego !
Jak nie słyszałeś o Maxtorach to .... nic na to nie poradzimy !

--
Wojciech K
http://190.pl/  Portal o sieciach: www.190.pl/portal/