Re: Karta..

Autor: maX (aver_at_interia.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 22:49:56 MET

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> Ale zauważ, że w rozdzielczości 1600x1200 w 32 bitowym kolorze wyniki
> na 128MB karcie będa dużo lepsze:]]

 ?
 Mógłbyś zapodać jakiś link do tych "dużo" lepszych wyników ? Zawsze mi się
wydawało że różnice między kartą 64MB a 256MB niezależnie od rozdzielczości
i koloru są w granicach błędu statystycznego. Nawet w podanym przez ciebie
przypadku kiedy bufor obrazu zajmuje 32MB to pozostałe 32MB (wspomagane
kompresją tekstur) najzupełniej wystarcza.