Re: ikony na pupicie

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 14:57:54 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w czwartek wieczorem, Norbert napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> Na poczatek udaj sie na odpowiednia grupe dyskusyjna.

Raczej bym napisał: Na początek udaj się na odpowiednią grupę
dyslekcyjną. A to zapewne za sprawą:
- wadliwa wymowa (przekręcanie, przestawianie, notoryczne błędy
gramatyczne)
- trudności z różnicowaniem głosek podobnych fonetycznie, z
wydzieleniem sylab, głosek ze słów i ich syntetyzowaniem i
dokonywaniem operacji na głoskach i sylabach,
- trudności w odróżnianiu podobnych głosek, wydzielaniu i łączeniu
sylab

ps Yahoo delimiter poprawiłeś i chwała ci za to :)

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --