Tv-out dziwny problem

Autor: Seba (rulik_at_interia.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 12:00:04 MET

Mam dziwny problem i nie wiem tak naprawde czym jest on spowodowany. Kupiłem
karte Radeon 9200, która działała dobrze. Po podłączeniu do telewizora
zaczely sie problemy, komputer zaczal sie wieszac a z czasem na ekranie
monitora zaczely wyskakiwac jakies "syfy". Dzialo sie to coraz czesciej.
Probowalem podlaczen przez chinche i kablem svideo-euro. Oddalem karte do
serwisu ale z nowa zaczyna dziac sie to samo. Zeby bylo smieszniej udalo mi
sie juz kiedys spalic Tv out w karcie Nvidia Riva i jak sadze nie bylo to
spowodowane zwarciem
Ponadto gdy do telewizora jest podlaczona kablowka obraz znieksztalca sie i
wyskakuja jakies pasy. Mam takie wrazenie ze karta stopniowo coraz bardziej
sie psuje ale nie wiem jak to jest mozliwe. Mam pytanie czym moze to byc
spowodowane. Czy istnieje mozliwosc ze jest to spowodowane brakiem
uziemienie czy czymś podobnym (czytalem cos o tym w postach) lub czy jest
mozliwe aby to telewizor mogl zepsuc karte graficzna?? Za pomoc serdecznie
dziekuje. Narazie mam odlaczony TV i komputer dziala noramlnie. Za pomoc
serdecznie dziekuje.