Re: rozdzielczosc na 17 LCD

Autor: Jacek (punymra_at_cybpzna.cy)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 11:58:37 MET

Nieustraszony(a) niczym Robert_As napisał(a):
> ..a czy przy podlaczeniu przez DVI normalnie od wlaczenia
> kompa monitor startuje czy do wejscia w bios uzywasz analoga

O analogu zapomniałem że istnieje. Na DVI chodzi tak samo jak na analogu (to
znaczy trochę lepiej).
Nie mam problemu z wejściem do Biosu.
Monitor zaczyna świecić od momentu wciśnięcia Power (no z lekkim
opóźnieniem ) tak samo jak na analogu.
Objawy które masz to ewidentna wina karty graficznej.Ja miałem
identycznie.Obraz pojawiał się dopiero na oknie logowania do systemu.
Wyjmij kartę i biegnij do sklepu-niech wymienią i koniec.

--
Jacek
Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!