Re: instalacja Windy z CD na USB

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 11:37:53 MET

> Witam, mam wrazenie, ze juz to gdzies widzialem ale za nic nie moge
> odszukac.
> Mam laptopa (Compaq armada 7800) z CD-romem na USB. Musze przeinstalowac
> system (win98) bo stary sie wysypal. Problem w tym, ze nie mam
najmniejszego
> pojecia jak odpalic instalke z tego napedu. Oczywiscie uruchomienie z
> dyskietki startowej nic nie daje. Nie widzi zadnego napedu.
> Poradzcie jak to wystartowac. Dzieki, pozdrawiam

A moze wykorzystac stara sprawdzona metode ? polacz tego laptopa z kompem
stacjonarnym przez kabelek LPT<=>LPT lub RS<=>RS i przegraj instalke na dysk
laptopa. Do tego celu potrzebujesz Nortona Commander'a. Bez problemu go
przeniesiesz na 2 dyskietkach ... dokladniejszy opis znajdziesz w archiwum
grupy ...