Re: Faks przez internet

Autor: Krzysztof Drewicz (hunter_at_gdzies.tam)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 11:23:20 MET

On 2004-01-30, Bartłomiej Zarzycki <bzarzyckihah_at_interia.pl> wrote:
> Czy można wysłać faks przez internet jeśli nie ma się fax-modemu a
> jedynie łącze internetowe np. sdi/sieć osiedlowa/uczelniana itd. ?

Jakieś serwisy tego typu działały, ale sprowadza się to do posiadania
komputera klasy stare pentium/mocne 486 z faks-modemem klasy V.34 i
kartą sieciową, jak sieć osiedlowa lub lan to dla windows jest jakiś
norton fax cośtam, usługa 'fax'. Pod Linuksa/Fbsd np hylafax, wkładasz
trochę pracy i bilingujesz użytkowników, faksy _przychodzące_ można
dobrym modemem typu Voice odbierać i kierować na 'skrzynki'
uższkodników.

kd

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej