Re: Wybor zapadl - mobo+cpu+ram

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 11:21:21 MET

Użytkownik "Zyggmunt" <zyggyygnt_at_po.com> napisał w wiadomości

> każdy ma prawo być nieracjonalnym :D

Bo oczywiście ty kupujesz mleko w worku (bo tańsze),
pierzesz w Dosi (bo po co przepłacać), jeździsz
trabantem (bo po co Ci szybszy samochód skoro wszędzie są ograniczenia do
90km/h),
pijesz wino marki Wino (jest gorsze, ale ma najlepszy stosunek jakości do
ceny),
i używasz PII 200MMX (bo po co ci szybszy komputer do MSWorda)....
:) Jeśli tak robisz to faktycznie może jesteś człowiekiem racjonalnym...

Przykro mi, ale ja tak nie pojmuję racjonalności....

ax