Re: komputer sam się wyłącza

Autor: Net (netsec_at_o2.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 08:33:11 MET

Użytkownik "Yaro" <ptica27_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Dzięki. Spróbuję. Tylko trochę się obawiam zdejmowania wentylatora z
> athlona. Słyszałem że lubią pękać. Gdzieś czytałem o jakiejś podkładce
ale
> nie mogę znaleźć.

Z podkładkami spokojnie, są różne rodzaje w zależności od typu procesora.
Czasami podkładki bywają za grube i spalisz procesor. Pamiętaj by coler
przy zdejmowaniu i zakładaniu od góry utrzymywać dłonią w pozycji
równoległej do procesora. Jeśli nie masz doświadczenia to poproś kogoś,
lub wyjmij płytę główną i wykonuj operacje np. na biurku. Ważne jest
sztywne podłoże, przygotuj również śrubokręt do zapinek od cooler'a z
rozmiarem pasującym do szczelin w nich. Wkładając w nie sróbokręt łatwiej
jest nakładać znapinki na podstawkę.
Powodzenia

--
        +++