Re: via kt133 + athlon xp + support

Autor: Piotr Milczarek (mieki_at_pf.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 01:26:38 MET

Łukasz Ledóchowski wrote:

> Nie. Jak Ci sie 115 uda uruchomić to bedzie rewelacyjnie. KT133 nie
> jest przystosowany do prayc z wyższym taktowaniem niż 100. Miedzy
> innymi dlatego, że dzielnik AGP/PCI wynosi 3. Przy 130 taktowanie
> AGP/PCI wynosiłoby 87/43. Wiele za dużo

Przy 130 takowanie wynosi 130/4=32,5 dla pci tak przynajmniej w biosie
widać. Samemu na tej płycie udało mi sie puścić durona 800Mhz(takowego
posiadam) na 936Mhz(117Mhzx8).

> Może sie uruchomi. Pewne to nie jest, ale bez sensu. Lepiej kupić
> Asrocka K7S8X za 140 zł.

To się wiąże z wymianą ramu a mam 512MB 133Mhz Kingstony, pozatym chce
tylko procesor zmienić na athlona jakiegoś najlepiej maks co płyta
pociągnie (teraz jest duron 800) i dać to na serwer. Płyta chodziła
bardzo stabilnie, dlatego jestem z niej zadowolony. Ew pozostaje mi
kupno Athlona xp albo 133 z mnożnikiem 12 i puszczenie go na fsb 100Mhz.

m.

--
http://FreeBSD.lublin.pl/~mieki/