Re: maksymalna długość kabla do monitora

Autor: kuba (phukuba_at_piotrkow.home.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 23:03:49 MET

> Cześć
> Czy może ktoś z was wie jakie są ograniczenia w długosci kabla łączącego
> monitor z komputerem? Czy 6 metrów to nie bedzie za dużo?

Nie wiem dokładnie ile metrów można użyć.
Używałem 4m i działało.
Wiem, ze wiele zależy od jakości kabla.
Miałem przedłużki które np. nie miały jednego koloru,
w ogóle nie transmitowały wyraźnie jak w pobliżu było coś
mającego wpływ na pole - były nie ekranowane.
Z drugiej strony nie ma sensu kupować
kabla z pozłacanymi końcówkami za kupę grajcarów.
Widziałem gdzieś nieźle zaopatrzony sklep w Łodzi,
jeżeli jesteś gdzieś blisko Łodzi to jak sobie przypomnę - dam Ci znać.

kuba pajchiwo