Re: rozdzielczosc na 17 LCD

Autor: Robert_As (robert_as[nospam)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 20:30:18 MET

mysle ze to calkiem
niestety ta karta nie
jest calkiem niezla

> obawiam sie ze to nie karta nie wyrabia z dvi tylko
kabelek kupiles nie
> ten. do 17 musi byc nieco lepszy kabelek dvi (o ile
pamietam zwie sie to
> DVI-DM) on pozwala dopiero na przeslanie odpowiedniej
ilosci informacji
..mam dokladnie taki kabel o jakim piszesz. Jezeli np. mam
podlaczone obydwa kable do karty to przy przelaczaniu z
analogu na digital monitor nic nie wyswietla jezeli
rozdzielczosc jest powyzej 1024/768... mysle ze to chyba
karta. A tak swoja droga to pracuje sie na jednym kablu czy
musza byc obydwa podlaczone.. bo dzisiaj w serwisie firmy w
ktorej kupilem karte facet powiedzial mi ze taka uroda DVI
ze np. aby wejsc do biosu to trzeba analogu uzywac... cos
chyba chrzani. Na zarzut ze DVI nie wyswietla natywnej
rozdzielczosci na razie nie dostalem odpowiedzi.

Pozdrofka
Robert